Division League

MENÜ

1. Mérkőzés előtti beállítások

1.1 CVARS beállítások

cl_movespeedkey 0.52
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_pmanstats 0
cl_lc 1
cl_lw 1
cl_showerror 0
d_spriteskip 0
gl_monolights 0
gl_picmip 0
gl_polyoffset 0 - 4 (Olyan értéket kell megadni, mely nem eredményezi a tiltott „shine through” hatást.)
gl_overbright 0
s_show 0
s_a3d 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
rate 20000-25000
cl_cmdrate 80-101
cl_updaterate 80-101
ex_interp 0.01
net_graph 0-3

 

1.2 32bit

A játékosok kötelesek a játékban a 32bit-es színmélységet használni, továbbá ha a játékos Windows operációs rendszer alól játszik, köteles a Windows színmélységét is 32bitre állítani.

1.3 Modellek

Csak és kizárólag az eredeti Counter Strike 1.6 modellek használhatók, minden más modell (pl. CZ/HLTV/HighFPS/Glow) tiltott!

 

1.4 Screenshot-ok és Demo-k

Screenshot-ot minden játékosnak készítenie kell az alábbi módon:

Smoke screen scoreboard-dal és játékos modellel.

Demo-t minden játékosnak vennie kell, amelyet fel kell tölteni, ha az ellenfér kéri.

2. Mérkőzés közbeni szabályzat

2.1 Nick kötelező

Minden játékosnak olyan nick-et kell választani, ami nagyban hasonlít a megadotthoz. Meccs közben nevet változtatni tilos! Csapatjáték esetén megengedett, hogy klánnevet használjanak a játékosok, de ekkor minden tagnak ugyan azt a klánnevet kell viselnie. Hibás nick-ek miatt büntetést kaphat a csapat.

 

2.2 Oldalválasztás

Egy késkört kell játszani a meccs kezdete előtt. A győztes választhat oldalt. Ha egy csapat nem fejezi be a késkört a köridő lejárta előtt, akkor a másik csapat választhat oldalt.

 

2. 3 A játékosok száma

A meccset 5v5-ben kell lejátszani, de bármelyik oldalról hiányozhat 1-1 játékos, ekkor 4v5-ben, vagy 4v4-ben is le lehet játszani. 4v5 esetén az 5 játékossal rendelkező csapat dönthet, hogy lejátsza-e a meccset 4 játékossal kiálló csapat ellen is.

 

2.4 Egyéb

Ha valaki kiesik a szerverről pause igényelhető. Egy csapat egy pausét kérhet a mérkőzés alatt, időtartama 5 perc lehet. A pause lejárta után a játékos visszatérhet a szerverre.

A mérkőzés 16 körig tart, a maradék köröket nem kell lejátszani.

2.5 Taktikai pajzs

- Taktikai pajzs használata tilos!

2.6 Bughasználat

Bugok használata tiltott! Bugok használata esetén az admin dönthet a büntetésről.

- Tilos a falakon, padlókon, tetőkön keresztüli mozgás, továbbá a skywalking
- Tilos a bombát úgy élesíteni, hogy annak csipogását ne lehessen hallani! (silentbomb)
- Tilos a bombát úgy élesíteni, hogy annak hatástalanításához egynél több emberre legyen szükség.
- A csapattársak boostolása (felpakolása) engedélyezett, kivéve, ha az olyan helyre történik, ahonnan a pálya hibái (bugjai) miatt többlet információhoz juthat a játékos.
- Tilos a flashbug használata!
- A falak alatti gránátok tiltottak, viszont engedélyezettek a falak, tetők feletti gránátok!
- „Mapswimming“ és „Floating“ tiltott!
- „Pixelwalking“ tiltott! (Láthatatlan pályarészeken való állás/guggolás)- Az olyan bugok, melyek változtatják a játék kimenetelét (pl. spawnbug), tiltottak!

 

 

2.7 Tilos bármilyen segédprogramot használni! (wall hack, script, stb.)

 

3. Liga


A liga egyenes kiesés rendszerben fog működni. Felső- és alsóágon fognak folyni a mérkőzések, így biztosított a legalább 2 mérkőzés.

A mérkőzések előre meghatározott pályán fognak lezajlani.

Pályák:

de_dust2

de_inferno

de_nuke

de_train

de_tuscan

 

A döntő és a bronzmérkőzés BO3 rendszerben fognak lezajlani.



A szabályzat be nem tartása kizárást vonhat maga után.

 

Forrás: ESL Rules

Menü

Hírek

  • Admin felvétel
    2011-05-22 10:43:09

    Admin szerepet vállaló emberek jelentkezését várjuk.

    Feltételek:

    - 16+

    - szerver kezelése

    - értelem

    Jelentkezésedet küldd a robbenx007@gmail.com e-mail címre Admin tárggyal.

Asztali nézet